Trappa






Puh! Det er jammen mye jobb med å restaurere en trapp. Det har vært mye slit og det jeg har skjønt er at å pusse opp en trapp er et skikkelig hestjobb. Det kan jeg skrive under på!

I dag kjøpte jeg matte og vel hjemme satt jeg i gang med å skjære til og tilpasse matta til hvert trinn. Det gikk ikke så aller verst. Bedre enn fryktet. Trappa er temmelig rett og i vinkler, noe resten av huset ikke er. Så nå skal hvert trinn`s matte finjusteres og limes fast. Jeg er kjempefornøyd med hvit trapp og lysgrå trinn. Det er så lyst og fint!

Til høsten er det på`n igjen med videre prosjekt i huset vårt. Nå skal vi til Norge og jobbe!

Kommentarer
Postat av: Håkan

Det blev så jäkla snyggt. Du är toppen!

2011-04-17 @ 08:13:50
Postat av: gro strand

Kjempeflott trapp!! Ser ut som den er "ny". Bra jobba Siv, stolt som en hane av deg:)) Du arber som en hest ja,ser ut som en "ungmø" å vralter som ei gås!! Ha ha , den var jaggu go, hilsen Gro....

2011-04-17 @ 18:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0