Linköpingstur

Tidlig tidlig sto vi opp i dag. Håkan hadde time hos dr.Fredrik på Linköping sjukhus klokken 09 og med et par timers kjøring brøyt vi oss opp mens det ennå var mørkt. Sjukebesøket gjaldt den andre Botox-behandlingen. Ikke for å rette opp et ellers rynkefritt ansiktet, men musklene som forårsaker skrivekrampe. En plage som kan være årsak til at det veltes en del kaffeglass i pc`ene og på møblene (?). Dr. Fredrik satset på litt andre muskler denne gangen og jeg krysser fingrene for at Håkan får bedre kontroll på hånda si denne gangen.

Samtidig som vi var i Linköping dra vi blant annet til IKEA. Noe av det vil handlet var nytt fint stoff til kjøkkenstolene som har blitt bløytet i kaffe og annet x flere.



Trist og flekkete!



Som nye! Håkan har god smak, synes jeg, og stolene ble kjempefine! Sommerfine!

I ovnen står det tacograteng à la Eriksson. Mannen i huset fixer og ordner og jeg kan sitte her og skrive og snart glefse i meg god mat! Bortskjemt? Ja! Maten skal inntas mens vi ser på Rybak`en danser.

I morgen er det planer om ut på Gamlebyviken på ski!

God kveld fra Småland!


Kommentarer
Postat av: gro strand

Å jeg tenker Håkan har fått " botoxert" litt i rynkene jeg! Han er jo ganske nøye da, på utseende sitt he he, bare tuller jeg.

Stolene ble som nye, er ikke så mye som skal til. Kos dere videre frem til neste jobbeøkt. Kos og klem fra Utrimark:))

2011-01-29 @ 11:54:15
Postat av: gro strand

Å jeg tenker Håkan har fått " botoxert" litt i rynkene jeg! Han er jo ganske nøye da, på utseende sitt he he, bare tuller jeg.

Stolene ble som nye, er ikke så mye som skal til. Kos dere videre frem til neste jobbeøkt. Kos og klem fra Utrimark:))

2011-01-29 @ 11:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0